#PodzielSięOpinią

Jesteśmy Twoim bankiem od codziennych i niecodziennych spraw.

Jeżeli jest coś, co możemy robić lepiej - daj nam znać.

WYŚLIJ FORMULARZ E-OBSŁUGA

Jak zgłosić reklamację?

Wybierz najwygodniejszy dla siebie kanał kontaktu i podziel się swoją opinią lub zgłoś reklamację, jeśli masz zastrzeżenia do jakości naszych usług.


Telefonicznie

Dzwoniąc pod numer 555 000 555

Opłata za połączenie wg taryfy operatora

W placówce eurobanku

Sprawdź, gdzie znajdują się nasze placówki

Przez bankowość internetową

Logując się na swoje konto i zgłaszając reklamację w sekcji "Pomoc"

Poprzez e-mail

Pisząc na info@eurobank.pl

Faksem

Na numer 71 79 55 501

Opłata za połączenie wg taryfy operatora

Listownie

Euro Bank S.A.

ul. Św. Mikołaja 72

50-126 Wrocław


Co powinno zawierać zgłoszenie?

Im dokładniejsze będzie Twoje zgłoszenie, tym szybciej uda nam się rozwiązać Twój problem.

Dlatego pamiętaj, żeby przesłać nam:

  • imię i nazwisko
  • numer telefonu, pod którym możemy się z Tobą skontaktować - to umożliwi nam bardzo szybki kontakt
  • adres zamieszkania oraz adres kontaktowy
  • opis sprawy, która jest przedmiotem kontaktu
  • oczekiwania wobec banku w związku z zaistniałą sytuacją

Niektóre reklamacje wymagają złożenia dodatkowych dokumentów. Możesz je pobrać, wypełnić, zeskanować i dołączyć do zgłoszenia. W przypadku reklamacji dotyczących transakcji kartowych wypełnij dodatkowe oświadczenie. To pozwoli na jeszcze szybszą obsługę Twojego zgłoszenia.


Zasady i terminy rozpatrywania reklamacji

Termin rozpatrywania reklamacji

  • 14 dni roboczych od daty wpływu reklamacji do Banku,
  • w szczególnie skomplikowanych przypadkach uniemożliwiających rozpatrzenie reklamacji, termin rozpatrzenia reklamacji może ulec wydłużeniu. W takim przypadku poinformujemy Cię o nowym przewidywanym terminie rozpatrzenia reklamacji, który nie może być dłuższy niż 60 dni od dnia jej otrzymania.

Sposób rozpatrywania reklamacji

  • listownie – odpowiedź w formie papierowej wyślemy do Ciebie listem na posiadany przez bank adres korespondencyjny
  • poprzez e-mail - odpowiedź w formie elektronicznej wyślemy do Ciebie listem w formacie PDF na posiadany przez bank adres mailowy

Zapoznaj się ze szczegółami

Nazwa dokumentu Pobierz / Drukuj Od kiedy obowiązuje Historia zmian

Zasady rozpatrywania reklamacji w Euro Bank S.A. (pdf)

05.08.2015 r.

Zasady rozpatrywania sporów konsumenckich w Euro Banku S.A. (pdf)

10.01.2017 r.


Odwołania

Jeśli nie satysfakcjonuje Cię rozwiązanie zaproponowane przez eurobank lub się z nim nie zgadzasz, możesz:

  • odwołać się do eurobanku od stanowiska zawartego w odpowiedzi na reklamację (w trybie przewidzianym dla składania reklamacji)
  • zwrócić się o pomoc prawną do Miejskiego Rzecznika Konsumentów lub Powiatowego Rzecznika Konsumenta (najbliższego miejscu zamieszkania),
  • skorzystać z instytucji mediacji:
  • Sądu Polubownego przy Komisji Nadzoru Finansowego (adres: Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Warszawa; www.knf.gov.pl),
  • Arbitra Bankowego przy Związku Banków Polskich (adres: ul. Kruczkowskiego 8, 00-380 Warszawa),
  • Sądu Polubownego (Arbitrażowego) przy Związku Banków Polskich (adres: ul. Kruczkowskiego 8, 00-380 Warszawa),
  • wystąpić do Rzecznika Finansowego (adres: Al. Jerozolimskie 87, 02-001 Warszawa; www.rf.gov.pl):
  • z wnioskiem o rozwiązanie sporu w pozasądowym postępowaniu w sprawie rozwiązywania sporów między klientem a podmiotem rynku finansowego, o którym mowa w art. 35 ustawy z dnia 5 sierpnia 2015 r. o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 892 z późn. zm.),
  • z wnioskiem o rozpatrzenie sprawy,
  • wystąpić z powództwem do sądu powszechnego przeciwko Euro Bank S.A. z siedzibą we Wrocławiu 50-126, przy ul. Św. Mikołaja 72; NIP: 521-008-25-38 (sądem miejscowo właściwym jest sąd we Wrocławiu),
  • wystąpić z wnioskiem do Komisji Etyki Bankowej przy Związku Banków Polskich (adres: ul. Kruczkowskiego 8, 00-380 Warszawa).
Informacja o plikach cookies

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Pliki cookies gromadzone są w celu tworzenia statystyk, które służą do optymalizacji i modyfikacji serwisu oraz jego narzędzi w celu lepszego dostosowania do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje o plikach cookies znajdziesz w polityce cookie. Zablokowanie zapisywania plików cookies na urządzeniu końcowym lub ich usunięcie możliwe jest po właściwym skonfigurowaniu ustawień przeglądarki internetowej. Więcej o blokowaniu i usuwaniu plików cookies znajdziesz w polityce cookie. Zablokowanie możliwości zapisywania plików cookies może spowodować utrudnienia lub brak działania niektórych funkcji serwisu. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie.

Mobile app
Nowa aplikacja mobilna eurobanku

Sama dostosuje się do użytkownika. Pobierz ją na swoją platformę.

Pobierz