Powiadomienia do konta to zawsze



 

Kto może skorzystać z usługi powiadomienia do konta?

Powiadomienia do konta to usługa dostępna dla wszystkich naszych klientów, którzy są właścicielem, współwłaścicielem lub pełnomocnikiem konta osobistego w eurobanku, oraz:

  • posiadają zarejestrowany w eurobanku numer telefonu komórkowego (dotyczy powiadomień SMS)
  • wskazali do komunikacji z eurobankiem aktywny adres e-mail (dotyczy powiadomień e-mail)
  • posiadają aktywną aplikację mobilną eurobanku (dotyczy powiadomień mobilnych)

 


Kiedy powiadomienie o zdarzeniu zostaje wysłane?

Powiadomienia SMS wysyłane są niezwłocznie po wystąpieniu zdarzenia lub w wybranym przez użytkownika usługi przedziale czasowym. Wyjątek stanowią powiadomienia SMS o autoryzacji kartowej, które przesyłane są niezwłocznie po otrzymaniu przez bank zapytania autoryzacyjnego. Powiadomienia e-mail oraz mobilne wysyłane są natychmiast po wystąpieniu zdarzenia.


Abonament

W zależności od potrzeb możesz wybrać jeden z dostępnych abonamentów usługi powiadomień do konta:

 

Rodzaje powiadomień

Otrzymuj powiadomienia o ważnych zdarzeniach związanych z Twoimi produktami finansowymi w eurobanku

Rodzaje zdarzeń, o których możemy Cię powiadomić:

  • Wpłata
  • Wypłata
  • Przelew wychodzący lub zlecenie
  • Przelew przychodzący
  • Założenie lokaty
  • Zakończenie lokaty
  • Uruchomienie kredytu
  • Spłata kredytu
  • Opłaty i prowizje
  • Obciążenia/Uznania kartowe
  • Autoryzacje kartowe skutkujące blokadą środków


Dostosuj powiadomienia do własnych potrzeb

W ramach usługi możesz dowolnie konfigurować parametry powiadomień. Sprawdź dostępne opcje i otrzymuj notyfikacje tylko o interesujących Cię zdarzeniach.



 

Jak aktywować powiadomienia do konta?

Wybierz najwygodniejszy dla siebie sposób


Powiadomienia do konta można aktywować i edytować w trakcie rozmowy z doradcą w dowolnej placówce eurobanku

Zaloguj się do swojej bankowości internetowej i skonfiguruj opcje powiadomień w zakładce "Powiadomienia"

Uruchom aplikację mobilną na urządzeniu mobilnym i skonfiguruj opcje powiadomień w zakładce "Powiadomienia"

Zadzwoń pod numer 19 000 i skonfiguruj powiadomienia do konta z pomocą naszego konsultanta telefonicznego

 
  • Opłaty

    Opłaty za powiadomienia do konta pobierane są zgodnie z Tabelą opłat i prowizji kont osobistych z rachunku bieżącego, w ramach którego aktywowano usługę. Opłaty pobierane są z dołu, po zakończeniu miesiąca kalendarzowego.

    Opłaty za wysłane powiadomienia SMS (po wyczerpaniu puli bezpłatnych powiadomień w ramach abonamentu) są pobierane jako łączna kwota stanowiąca sumę opłat za wszystkie płatne powiadomienia SMS. Opłata jest pobierana po zakończeniu miesiąca kalendarzowego, w którym zostały wysłane powiadomienia.

    Szczegółowe informacje dotyczące usługi powiadomień do konta znajdują się w Regulaminie konta dla osób fizycznych w Euro Banku S.A..


Informacja o plikach cookies

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Pliki cookies gromadzone są w celu tworzenia statystyk, które służą do optymalizacji i modyfikacji serwisu oraz jego narzędzi w celu lepszego dostosowania do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje o plikach cookies znajdziesz w polityce cookie. Zablokowanie zapisywania plików cookies na urządzeniu końcowym lub ich usunięcie możliwe jest po właściwym skonfigurowaniu ustawień przeglądarki internetowej. Więcej o blokowaniu i usuwaniu plików cookies znajdziesz w polityce cookie. Zablokowanie możliwości zapisywania plików cookies może spowodować utrudnienia lub brak działania niektórych funkcji serwisu. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie.