Karta debetowa Visa Electron z kontem w pełni to zawsze


Poznaj dodatkowe korzyści


  • 5% zwrotu za płatności kartą za rozrywkę, sport, urodę i rekreację - dla uczestników programu Codziennie Zyskuję
  • Kartę Visa Electron możesz dostać od razu podczas zakładania konta w placówce
  • Możliwość dokonywania transakcji zbliżeniowych i przez Internet
  • Masz nieograniczony dostęp do karty – przez bankowość internetową i aplikację mobilną – możesz w nich aktywować i zastrzec kartę, zmienić limity transakcyjne i przejrzeć historię transakcji
  • Możesz wydać kartę do Twojego konta dziecku, które ukończyło 13 lat

Transakcje zagraniczne

Często podróżujesz i płacisz kartą debetową za granicą? Sprawdź, jak są rozliczane Twoje transakcje, zobacz więcej.


Cash back

Korzystaj z bezpłatnych wypłat gotówki podczas płatności kartą, zobacz więcej.


 

Jak otrzymać kartę Visa Electron?


Dla obecnych i nowych klientów

  • 1

    Przygotuj dowód osobisty

  • 2

    Umów się na spotkanie i odwiedź jedną z naszych placówek

  • 3

    Złóż wniosek o kartę Visa Electron (jeśli jesteś nowym klientem - również o konto)

  • 4

    Możesz wybrać kartę niespersonalizowaną (którą otrzymasz od razu w placówce) lub spersonalizowaną (z Twoim imieniem i nazwiskiem, którą wyślemy Ci pocztą w ciągu 2 tygodni)

  • 5

    Aktywuj swoją kartę i podpisz na odwrocie

Zaloguj się do bankowości internetowej i złóż wniosek o kartę

  • 1

    Zaloguj się do swojej bankowości internetowej

  • 2

    Wybierz typ karty i wypełnij krótki wniosek o kartę w sekcji karty płatnicze

  • 3

    Zatwierdź wniosek tokenem lub hasłem SMS

  • 4

    Kartę otrzymasz pocztą w ciągu 1-2 tygodni

  • 5

    Aktywuj swoją kartę i podpisz na odwrocie


 

Bezpieczeństwo


Jak bezpiecznie korzystać z karty płatniczej?

  • Chroń swój PIN – zapamiętaj go, nigdzie nie zapisuj i nie udostępniaj go innym osobom
  • Nie ujawniaj osobom nieuprawnionym danych karty, takich jak: numer karty, data ważności, trzycyfrowy kod CVV2/CVC2 (znajdujący się na rewersie karty)
  • Jeśli otrzymałeś kartę i PIN-Mailer pocztą, sprawdź czy przesyłki nie zostały w żaden sposób uszkodzone – zgłoś w Banku ewentualne nieprawidłowości
  • Ustaw dzienne limity dla transakcji gotówkowych, bezgotówkowych i internetowych – wartość tych limitów możesz określić do wysokości 20 000 zł
  • Podpisz kartę zgodnie z wzorem podpisu pozostawionym w eurobanku
  • Kontroluj na bieżąco stan rachunku, do którego została wydana karta – w przypadku pojawienia się jakichkolwiek nieprawidłowości powiadom niezwłocznie eurobank
  • Pamiętaj również, aby nie ujawniać nikomu numeru PIN – powinien być on znany tylko Tobie, ponieważ będzie niezbędny do autoryzacji transakcji. Jeśli PIN otrzymałeś pocztą, to kopertę z PINem najlepiej zniszcz w sposób uniemożliwiający jego pozyskanie przez osoby nieuprawnione, a jeśli PIN otrzymałeś poprzez SMS to po jego zapamiętaniu usuń wiadomość

 

Napisz do nas

Oddzwonimy do Ciebie w 15 minut


To pole jest wymagane

To pole jest wymagane i musi posiadać prawidłowy format

To pole jest wymagane i musi posiadać prawidłowy format

Pozostałe produkty wybrane dla Ciebie


 

Pytania i odpowiedzi

  • 1. Jak aktywować spersonalizowaną kartę Visa Electron?

    Po otrzymaniu karty spersonalizowanej i PIN-u - dokonaj aktywacji karty w jednym z poniższych kanałów:

    • w bankowości internetowej
    • w aplikacji mobilnej
    • w dowolnej placówce eurobanku
    • dzwoniąc do Centrum Obsługi Klienta na numer (+48) 71 799 11 11 (koszt połączenia wg stawki operatora). Przed rozmową przygotuj swój dowód osobisty.

  • 2. Jak dokonać płatności zbliżeniowej?

    Karta zbliżeniowa (bezstykowa) to rodzaj karty płatniczej, która dzięki wykorzystaniu najnowszych technologii umożliwia dokonywanie szybkich transakcji poprzez zbliżenie karty do czytnika zbliżeniowego.

    • Realizując transakcję zbliżeniową wystarczy zbliżyć kartę do terminala płatniczego - nie jest konieczne przekazywanie karty sprzedawcy ani umieszczanie jej fizycznie w terminalu.
    • Płatności do kwoty 50 zł nie wymagają potwierdzania numerem PIN – powyżej tej kwoty PIN podajesz na terminalu.
    • Płatności zbliżeniowych możesz dokonywać w kraju i za granicą w sklepach i punktach usługowych, oznaczonych znakiem płatności zbliżeniowych.
    • Transakcje zbliżeniowe możesz realizować także w bankomatach wyposażonych w czytnik zbliżeniowy - wypłatę gotówki z bankomatu zawsze potwierdzisz PIN-em.
    • Transakcje zbliżeniowe wykonane kartą Visa Electron eurobanku są zawsze autoryzowane w trybie online, co oznacza, że każdorazowo następuje weryfikacja m.in. dostępnych środków, statusu karty i limitów transakcyjnych.

  • 3. Co zrobić w przypadku utraty karty?

    W przypadku zagubienia lub kradzieży karty, jak najszybciej skontaktuj się z eurobankiem w celu jej zastrzeżenia:

    • telefonicznie – dzwoniąc pod całodobowy numer 19 000 (koszt wg taryfy operatora) lub za pośrednictwem Systemu Zastrzegania Kart pod numerem + 48 828 828 828 (koszt wg taryfy operatora) 
    • osobiście – odwiedzając dowolną placówkę eurobanku
    • przez bankowość internetową lub w aplikacji mobilnej

    Po zastrzeżeniu karty nie można się już nią posługiwać.
    Aby otrzymać nową kartę w miejsce utraconej, należy złożyć wniosek o nią w dowolnej placówce eurobanku. Do nowej karty będzie wydany nowy numer PIN.


Dowiedz się więcej

 
  • Dokumenty do pobrania

    Nazwa dokumentu Pobierz / Drukuj Od kiedy obowiązuje Historia zmian

    Tabela opłat i prowizji konta i kart debetowych (pdf)

    15.12.2018 r.

    Regulamin konta dla osób fizycznych (pdf)

    15.12.2018 r.

    Regulamin wydawania i używania debetowych kart płatniczych (pdf)

    15.12.2018 r.

    maksymalne dobowe limity transakcyjne dla kart płatniczych (pdf)

    23.08.2018 r.

    Przewodnik po bankowości elektronicznej (pdf)

    22.09.2018 r.

    Bezpieczeństwo kart płatniczych oraz płatności mobilnych (pdf)

    01.12.2016 r.

    Przewodnik dla debetowych kart zbliżeniowych i płatności mobilnych (pdf)

    15.12.2018 r.

    wzór umowy o kartę płatniczą dla Posiadacza (pdf)

    15.12.2018 r.

    wzór umowy o kartę płatniczą dla Pełnomocnika (pdf)

    15.12.2018 r.

    Zasady rozpatrywania reklamacji w Euro Banku S.A. (pdf)

    15.12.2018 r.

    przewodnik po płatnościach internetowych dla kart płatniczych wydanych przez Euro Bank S.A. (pdf) (pdf)

    05.07.2016 r.

    Słowniczek pojęć usług reprezentatywnych (pdf)

    04.08.2018 r.

    regulamin konta dla osób fizycznych - Podstawowy Rachunek Płatniczy (pdf)

    15.12.2018 r.


    Zobacz dokumenty archiwalne

Nota prawna

Opłata miesięczna za posiadanie karty [obsługa karty debetowej] Visa Electron do konta w pełni wynosi 4,90 zł i jest naliczana, jeżeli nie spełniono warunku zwolnienia

Wypłata gotówki z bankomatów i płatności kartą za zakupy za granicą uwzględniają [transgraniczne transakcje płatnicze przy użyciu karty debetowej do płatności gotówkowych] i [transgraniczne transakcje płatnicze przy użyciu karty debetowej do płatności bezgotówkowych].

Opcja multiwalutowa polega na podłączeniu karty do konta walutowego. Opłata za tę opcję dla karty Visa Electron wynosi 1,90 zł miesięcznie.

Aplikacja mobilna wymaga aktywacji, jest dostępna dla kont osobistych z dostępem do bankowości internetowej.

Karty Visa Electron wydawane do dnia 04.07.2016 r. nie posiadają funkcji płatności zbliżeniowych i płatności w Internecie.

Szczegóły oferty, w tym opłaty i prowizje, Regulaminy: wydawania i używania debetowych kart płatniczych Euro Banku S.A., Konta dla osób fizycznych w Euro Banku S.A. i Konta dla osób fizycznych w Euro Banku S.A. – Podstawowy rachunek płatniczy, Programu „Codziennie Zyskuję” oraz Przewodnik po bankowości elektronicznej są dostępne w sekcji "dokumenty" oraz w placówkach Euro Banku S.A.

Informacje dotyczące stawek interchange dla kart Visa znajdziesz tutaj.

Nazwy wskazane w nawiasach kwadratowych stanowią nazwy usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym w rozumieniu Wykazu Usług Reprezentatywnych.

Informacja o plikach cookies

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Pliki cookies gromadzone są w celu tworzenia statystyk, które służą do optymalizacji i modyfikacji serwisu oraz jego narzędzi w celu lepszego dostosowania do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje o plikach cookies znajdziesz w polityce cookie. Zablokowanie zapisywania plików cookies na urządzeniu końcowym lub ich usunięcie możliwe jest po właściwym skonfigurowaniu ustawień przeglądarki internetowej. Więcej o blokowaniu i usuwaniu plików cookies znajdziesz w polityce cookie. Zablokowanie możliwości zapisywania plików cookies może spowodować utrudnienia lub brak działania niektórych funkcji serwisu. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie.

Mobile app
Nowa aplikacja mobilna eurobanku

Sama dostosuje się do użytkownika. Pobierz ją na swoją platformę.

Pobierz