Karta Mastercard® Debit to zawsze



Poznaj dodatkowe korzyści


  • dokonywać transakcji zbliżeniowych bez względu na kwotę płatności – wystarczy tylko zbliżyć kartę do terminala płatniczego, a płatność powyżej 50 zł potwierdzić PIN-em
  • korzystać z dodatkowego zabezpieczenie transakcji internetowych jednorazowym hasłem SMS- usługa 3D Secure
  • mieć nieograniczony dostęp do karty – przez bankowość internetową i aplikację mobilną – możesz w nich aktywować i zastrzec kartę, zmienić limity transakcyjne i przejrzeć historię transakcji
  • Kartę Mastercard Debit Prestige możesz dostać od razu podczas zakładania konta w placówce eurobanku
  • Możesz wydać kartę do Twojego konta dziecku, które ukończyło 13 lat

 

 

Jak otrzymać kartę Mastercard® Debit?


Dla obecnych i nowych klientów

  • 1

    Przygotuj dowód osobisty

  • 2

    Umów się na spotkanie i odwiedź jedną z naszych placówek

  • 3

    Złóż wniosek o kartę Mastercard Debit (jeśli jesteś nowym klientem - również o konto)

  • 4

    Możesz wybrać kartę niespersonalizowaną (którą otrzymasz od razu w placówce) lub spersonalizowaną (z Twoim imieniem i nazwiskiem, którą wyślemy Ci w ciągu 2 tygodni

  • 5

    Aktywuj swoją kartę i podpisz na odwrocie

Zaloguj się do bankowości internetowej i złóż wniosek o kartę

  • 1

    Zaloguj się do swojej bankowości internetowej

  • 2

    Wybierz typ karty i wypełnij krótki wniosek o kartę w sekcji karty płatniczej

  • 3

    Zatwierdź wniosek tokenem lub hasłem SMS

  • 4

    Kartę otrzymasz pocztą w ciągu 1-2 tygodni

  • 5

    Aktywuj swoją kartę i podpisz na odwrocie


 

Bezpieczeństwo


Jak bezpiecznie korzystać z karty płatniczej?

  • Chroń swój PIN – zapamiętaj go, nigdzie nie zapisuj i nie udostępniaj go innym osobom
  • Nie ujawniaj osobom nieuprawnionym danych karty, takich jak: numer karty, data ważności, trzycyfrowy kod CVV2/CVC2 (znajdujący się na rewersie karty)
  • Jeśli otrzymałeś kartę i PIN-Mailer pocztą, sprawdź czy przesyłki nie zostały w żaden sposób uszkodzone – zgłoś w Banku ewentualne nieprawidłowości
  • Ustaw dzienne limity dla transakcji gotówkowych i bezgotówkowych – wartość tych limitów możesz określić do wysokości 20 000 zł
  • Podpisz kartę zgodnie z wzorem podpisu pozostawionym w eurobanku
  • Kontroluj na bieżąco stan rachunku, do którego została wydana karta – w przypadku pojawienia się jakichkolwiek nieprawidłowości powiadom niezwłocznie eurobank
  • Pamiętaj również, aby nie ujawniać nikomu numeru PIN – powinien być on znany tylko Tobie, ponieważ będzie niezbędny do autoryzacji transakcji. Jeśli PIN otrzymałeś pocztą, to kopertę z PINem najlepiej zniszcz w sposób uniemożliwiający jego pozyskanie przez osoby nieuprawnione, a jeśli PIN otrzymałeś poprzez SMS to po jego zapamiętaniu usuń wiadomość

 

Napisz do nas

Oddzwonimy do Ciebie w 15 minut


To pole jest wymagane

To pole jest wymagane i musi posiadać prawidłowy format

To pole jest wymagane i musi posiadać prawidłowy format

Pozostałe produkty wybrane dla Ciebie


 

Pytania i odpowiedzi

  • 1. Jak aktywować spersonalizowaną kartę Mastercard Debit?

    Po otrzymaniu karty spersonalizowanej i PIN-u - dokonaj aktywacji karty w jednym z poniższych kanałów:

    • w bankowości internetowej
    • w dowolnej placówce eurobanku
    • dzwoniąc do Centrum Obsługi Klienta na numer (+48) 71 799 11 11 (koszt połączenia wg stawki operatora). Przed rozmową przygotuj swój dowód osobisty.

  • 2. Jak płacić zbliżeniowo kartą Mastercard Debit?

    Karta zbliżeniowa (bezstykowa) to rodzaj karty płatniczej, która dzięki wykorzystaniu najnowszych technologii umożliwia dokonywanie szybkich transakcji płatności poprzez zbliżenie karty do czytnika zbliżeniowego.

    • Realizując transakcję zbliżeniową wystarczy zbliżyć kartę do terminala płatniczego - nie jest konieczne przekazywanie karty sprzedawcy ani umieszczanie jej fizycznie w terminalu
    • Płatności do kwoty 50 zł nie wymagają potwierdzania numerem PIN – powyżej tej kwoty PIN podajesz na terminalu
    • Płatności zbliżeniowych możesz dokonywać w kraju i za granicą w sklepach i punktach usługowych, oznaczonych znakiem płatności zbliżeniowych
    • Transakcje zbliżeniowe możesz realizować także w bankomatach wyposażonych w czytnik zbliżeniowy - zbliżeniowe transakcje wypłaty gotówki zawsze potwierdzisz kodem PIN
    • Transakcje zbliżeniowe wykonane kartą Visa Electron eurobanku są zawsze autoryzowane w trybie online, co oznacza, że każdorazowo następuje weryfikacja m.in. dostępnych środków, statusu karty i limitów transakcyjnych.

  • 3. Co zrobić w przypadku utraty karty?

    W przypadku zagubienia lub kradzieży karty, jak najszybciej skontaktuj się z eurobankiem w celu jej zastrzeżenia:

    • telefonicznie – dzwoniąc pod całodobowy numer 19 000 (koszt wg taryfy operatora) lub za pośrednictwem Systemu Zastrzegania Kart pod numerem + 48 828 828 828 (koszt wg taryfy operatora) 
    • osobiście – odwiedzając dowolną placówkę eurobanku
    • przez bankowość internetową lub w aplikacji mobilnej

    Po zastrzeżeniu karty nie można się już nią posługiwać.
    Aby otrzymać nową kartę w miejsce utraconej, należy złożyć wniosek o nią w dowolnej placówce eurobanku. Do nowej karty będzie wydany nowy numer PIN.


Dowiedz się więcej

 
  • Dokumenty do pobrania

    Nazwa dokumentu Pobierz / Drukuj Od kiedy obowiązuje Historia zmian

    maksymalne dobowe limity transakcyjne dla kart płatniczych (pdf)

    23.08.2018 r.

    regulamin programu „Rodzina i Przyjaciele” - obowiązuje od 01.08.2017. (pdf)

    01.08.2017 r.

    Bezpieczeństwo kart płatniczych oraz płatności mobilnych (pdf)

    01.12.2016 r.

    (Archiwalny) pełna tabela opłat i prowizji Euro Banku S.A. - obowiązywała od 27.07.2018 r. do 03.08.2018 r. (pdf) (pdf)

    07.08.2018 r.

    (Archiwalny) tabela opłat i prowizji konta i kart debetowych - obowiązuje od 13.11.2017r do 03.08.2018. (pdf) (pdf)

    03.08.2018 r.

    (Archiwalny) regulamin konta dla osób fizycznych - obowiązuje od 06.05.2018 do 3.08.2018r.(pdf) (pdf)

    03.08.2018 r.

    (Archiwalny) regulamin wydawania i używania debetowych kart płatniczych - obowiązywał od 06.05.2018 do 03.08.2018 r. (pdf) (pdf)

    03.08.2018 r.


    Zobacz dokumenty archiwalne

Nota prawna

 

Karta Mastercard Debit Prestige jest wydawana do konta w pełni i Prestige. Opłata miesięczna za posiadanie karty [obsługa karty debetowej] Mastercard Debit Prestige do konta w pełni wynosi 8 zł. W przypadku karty do konta Prestige opłata ta wynosi 4,90 zł i jest zwracana po spełnieniu warunku kwalifikującego do zwrotu.

Wypłata gotówki z bankomatów i płatności kartą za zakupy za granicą uwzględniają [transgraniczne transakcje płatnicze przy użyciu karty debetowej do płatności gotówkowych] i [transgraniczne transakcje płatnicze przy użyciu karty debetowej do płatności bezgotówkowych].

Opcja multiwalutowa polega na podłączeniu karty do konta walutowego. Korzystanie z tej opcji w ramach karty Mastercard Debit Prestige wydanej do konta w pełni jest bezpłatne, w pozostałych przypadkach opłata wynosi 1,90 zł miesięcznie.

Aplikacja mobilna wymaga aktywacji, jest dostępna dla kont osobistych z dostępem do bankowości internetowej.

Szczegóły oferty, w tym opłaty i prowizje, Regulaminy: wydawania i używania debetowych kart płatniczych Euro Banku S.A. i Konta dla osób fizycznych w Euro Banku S.A. oraz Przewodnik po bankowości elektronicznej są dostępne w zakładce "dokumenty" oraz w placówkach Euro Banku S.A.

Informacje dotyczące stawek interchange dla kart Mastercard znajdziesz tutaj

Nazwy wskazane w nawiasach kwadratowych stanowią nazwy usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym w rozumieniu Wykazu Usług Reprezentatywnych.

Informacja o plikach cookies

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Pliki cookies gromadzone są w celu tworzenia statystyk, które służą do optymalizacji i modyfikacji serwisu oraz jego narzędzi w celu lepszego dostosowania do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje o plikach cookies znajdziesz w polityce cookie. Zablokowanie zapisywania plików cookies na urządzeniu końcowym lub ich usunięcie możliwe jest po właściwym skonfigurowaniu ustawień przeglądarki internetowej. Więcej o blokowaniu i usuwaniu plików cookies znajdziesz w polityce cookie. Zablokowanie możliwości zapisywania plików cookies może spowodować utrudnienia lub brak działania niektórych funkcji serwisu. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie.

Mobile app
Nowa aplikacja mobilna eurobanku

Sama dostosuje się do użytkownika. Pobierz ją na swoją platformę.

Pobierz