Karta Mastercard Debit Prestige z kontem w pełni to zawsze



Poznaj dodatkowe korzyści


  • 5% zwrotu za płatności kartą za rozrywkę, sport, urodę i rekreację - dla uczestników programu Codziennie Zyskuję
  • Bezpłatna opcja multiwalutowa
  • Możliwość dokonywania transakcji zbliżeniowych i przez Internet
  • Kartę Mastercard Debit Prestige możesz dostać od razu podczas zakładania konta w placówce
  • Masz nieograniczony dostęp do karty – przez bankowość internetową i aplikację mobilną – możesz w nich aktywować i zastrzec kartę, zmienić limity transakcyjne i przejrzeć historię transakcji
  • Możesz wydać kartę do Twojego konta dziecku, które ukończyło 13 lat

 


Transakcje zagraniczne

Często podróżujesz i płacisz kartą debetową za granicą? Sprawdź, jak są rozliczane Twoje transakcje, zobacz więcej.


Cash back

Korzystaj z bezpłatnych wypłat gotówki podczas płatności kartą, zobacz więcej.


 

Jak otrzymać kartę Mastercard Debit Prestige?


Umów się na wizytę w jednej z naszych placówek

  • 1

    Przygotuj dowód osobisty

  • 2

    Umów się na spotkanie i odwiedź jedną z naszych placówek

  • 3

    Złóż wniosek o kartę Mastercard Debit Prestige (jeśli jesteś nowym klientem - również o konto)

  • 4

    Możesz wybrać kartę niespersonalizowaną (którą otrzymasz od razu w placówce) lub spersonalizowaną (z Twoim imieniem i nazwiskiem, którą wyślemy Ci w ciągu 2 tygodni)

  • 5

    Aktywuj swoją kartę i podpisz na odwrocie

Zaloguj się do bankowości internetowej i złóż wniosek o kartę

  • 1

    Zaloguj się do swojej bankowości internetowej

  • 2

    Wybierz typ karty i wypełnij krótki wniosek o kartę w sekcji karty płatnicze

  • 3

    Zatwierdź wniosek tokenem lub hasłem SMS

  • 4

    Kartę otrzymasz pocztą w ciągu 1-2 tygodni

  • 5

    Aktywuj swoją kartę i podpisz na odwrocie


 

Bezpieczeństwo


Jak bezpiecznie korzystać z karty płatniczej?

  • Chroń swój PIN – zapamiętaj go, nigdzie nie zapisuj i nie udostępniaj go innym osobom
  • Nie ujawniaj osobom nieuprawnionym danych karty, takich jak: numer karty, data ważności, trzycyfrowy kod CVV2/CVC2 (znajdujący się na rewersie karty)
  • Jeśli otrzymałeś kartę i PIN-Mailer pocztą, sprawdź czy przesyłki nie zostały w żaden sposób uszkodzone – zgłoś w Banku ewentualne nieprawidłowości
  • Ustaw dzienne limity dla transakcji gotówkowych, bezgotówkowych i internetowych – wartość tych limitów możesz określić do wysokości 20 000 zł
  • Podpisz kartę zgodnie z wzorem podpisu pozostawionym w eurobanku
  • Kontroluj na bieżąco stan rachunku, do którego została wydana karta – w przypadku pojawienia się jakichkolwiek nieprawidłowości powiadom niezwłocznie eurobank
  • Pamiętaj również, aby nie ujawniać nikomu numeru PIN – powinien być on znany tylko Tobie, ponieważ będzie niezbędny do autoryzacji transakcji. Jeśli PIN otrzymałeś pocztą, to kopertę z PINem najlepiej zniszcz w sposób uniemożliwiający jego pozyskanie przez osoby nieuprawnione, a jeśli PIN otrzymałeś poprzez SMS to po jego zapamiętaniu usuń wiadomość

 

Napisz do nas

Oddzwonimy do Ciebie w 15 minut


To pole jest wymagane

To pole jest wymagane i musi posiadać prawidłowy format

To pole jest wymagane i musi posiadać prawidłowy format

Pozostałe produkty wybrane dla Ciebie


 

Pytania i odpowiedzi

  • 1. Jak aktywować spersonalizowaną kartę Mastercard Debit Prestige?

    Po otrzymaniu karty spersonalizowanej i PIN-u - dokonaj aktywacji karty w jednym z poniższych kanałów:

    • w bankowości internetowej
    • w aplikacji mobilnej
    • w dowolnej placówce eurobanku
    • dzwoniąc do Centrum Obsługi Klienta na numer (+48) 71 799 11 11 (koszt połączenia wg stawki operatora). Przed rozmową przygotuj swój dowód osobisty.

  • 2. Jak dokonać płatności zbliżeniowej kartą Mastercard Debit Prestige?

    Karta zbliżeniowa (bezstykowa) to rodzaj karty płatniczej, która dzięki wykorzystaniu najnowszych technologii umożliwia dokonywanie szybkich transakcji poprzez zbliżenie karty do czytnika zbliżeniowego.

    • Realizując transakcję zbliżeniową wystarczy zbliżyć kartę do terminala płatniczego - nie jest konieczne przekazywanie karty sprzedawcy ani umieszczanie jej fizycznie w terminalu
    • Płatności do kwoty 50 zł nie wymagają potwierdzania numerem PIN – powyżej tej kwoty PIN podajesz na terminalu
    • Płatności zbliżeniowych możesz dokonywać w kraju i za granicą w sklepach i punktach usługowych, oznaczonych znakiem płatności zbliżeniowych
    • Transakcje zbliżeniowe możesz realizować także w bankomatach wyposażonych w czytnik zbliżeniowy - wypłatę gotówki z bankomatu zawsze potwierdzisz kodem PIN
    • Transakcje zbliżeniowe wykonane kartą Mastercard Debit Prestige eurobanku są zawsze autoryzowane w trybie online, co oznacza, że każdorazowo następuje weryfikacja m.in. dostępnych środków, statusu karty i limitów transakcyjnych.

  • 3. Co zrobić w przypadku utraty karty?

    W przypadku zagubienia lub kradzieży karty, jak najszybciej skontaktuj się z eurobankiem w celu jej zastrzeżenia:

    • telefonicznie – dzwoniąc pod całodobowy numer 19 000 (koszt wg taryfy operatora) lub za pośrednictwem Systemu Zastrzegania Kart pod numerem + 48 828 828 828 (koszt wg taryfy operatora) 
    • osobiście – odwiedzając dowolną placówkę eurobanku
    • przez bankowość internetową lub w aplikacji mobilnej

    Po zastrzeżeniu karty nie można się już nią posługiwać.
    Aby otrzymać nową kartę w miejsce utraconej, należy złożyć wniosek o nią w dowolnej placówce eurobanku. Do nowej karty będzie wydany nowy numer PIN.


Dowiedz się więcej

 
  • Dokumenty do pobrania

    Nazwa dokumentu Od kiedy obowiązuje Pobierz / Drukuj

    Tabela opłat i prowizji konta i kart debetowych (pdf)

    04-08-2018 r.

    Regulamin konta dla osób fizycznych (pdf)

    04-08-2018 r.

    regulamin wydawania i używania debetowych kart płatniczych (pdf)

    04-08-2018 r.

    maksymalne dobowe limity transakcyjne dla kart płatniczych (pdf)

    23-08-2018 r.

    Bezpieczeństwo kart płatniczych oraz płatności mobilnych (pdf)

    01-12-2016 r.

    Przewodnik po bankowości elektronicznej (pdf)

    22-09-2018 r.

    przewodnik dla debetowych kart zbliżeniowych i płatności mobilnych (pdf)

    23-08-2016 r.

    wzór umowy o kartę płatniczą dla Posiadacza (pdf)

    07-08-2018 r.

    wzór umowy o kartę płatniczą dla Pełnomocnika (pdf)

    04-08-2018 r.

    przewodnik po płatnościach internetowych dla kart płatniczych wydanych przez Euro Bank S.A. (pdf)

    22-08-2016 r.

    Zasady rozpatrywania reklamacji w Euro Banku S.A. (pdf)

    10-01-2017 r.

    Słowniczek pojęć usług reprezentatywnych (pdf)

    04-08-2018 r.

    Historia zmian dokumentów

    Zobacz dokumenty archiwalne

Nota prawna

Opłata miesięczna za posiadanie karty [obsługa karty debetowej] Mastercard Debit Prestige do konta w pełni wynosi 8 zł.

Wypłata gotówki z bankomatów i płatności kartą za zakupy za granicą uwzględniają [transgraniczne transakcje płatnicze przy użyciu karty debetowej do płatności gotówkowych] i [transgraniczne transakcje płatnicze przy użyciu karty debetowej do płatności bezgotówkowych].

Opcja multiwalutowa polega na podłączeniu karty do konta walutowego.

Aplikacja mobilna wymaga aktywacji, jest dostępna dla kont osobistych z dostępem do bankowości internetowej.

Szczegóły oferty, w tym opłaty i prowizje, Regulaminy: wydawania i używania debetowych kart płatniczych Euro Banku S.A., Konta dla osób fizycznych w Euro Banku S.A. i Programu „Codziennie Zyskuję” oraz Przewodnik po bankowości elektronicznej są dostępne w sekcji "dokumenty" oraz w placówkach Euro Banku S.A.

Informacje dotyczące stawek interchange dla kart Mastercard znajdziesz tutaj

Nazwy wskazane w nawiasach kwadratowych stanowią nazwy usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym w rozumieniu Wykazu Usług Reprezentatywnych.

Informacja o plikach cookies

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Pliki cookies gromadzone są w celu tworzenia statystyk, które służą do optymalizacji i modyfikacji serwisu oraz jego narzędzi w celu lepszego dostosowania do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje o plikach cookies znajdziesz w polityce cookie. Zablokowanie zapisywania plików cookies na urządzeniu końcowym lub ich usunięcie możliwe jest po właściwym skonfigurowaniu ustawień przeglądarki internetowej. Więcej o blokowaniu i usuwaniu plików cookies znajdziesz w polityce cookie. Zablokowanie możliwości zapisywania plików cookies może spowodować utrudnienia lub brak działania niektórych funkcji serwisu. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie.