Dołącz do nas!

Wiemy, że w codziennych, jak i niecodziennych sprawach dla naszych Klientów liczy się komfort, wygoda i przejrzystość. Dlatego właśnie nasze Centrum Obsługi Klienta - COK, o każdej porze dnia i nocy dba o to, aby Klienci byli zadowoleni z uzyskanych informacji.


Jak pracujemy?

Naszym celem jest pomoc Klientowi w obsłudze posiadanych produktów lub pomoc w dobraniu odpowiedniego produktu, z którego Klient mógłby skorzystać.

Ilość osób w COK mogłaby stworzyć aż 15 drużyn piłkarskich. Strzeliliśmy razem niejednego gola, co potwierdzają nasze wysokie wyniki w rankingach jakościowych, w których ankietują nas tajemniczy klienci. Bierzemy udział w rankingu Instytucji Roku, Złotego Bankiera, Newsweek, gdzie znajdujemy się w TOP5 z największymi bankami w Polsce.

Ale nie samą pracą człowiek żyje, a my tę zasadę bierzemy sobie głęboko do serca. Często się integrujemy, organizujemy wspólne eventy w naszym relax roomie, a we wtorki zajadamy się owocami. To ludzie, którzy pracują w COK, sprawiają, że pracuje się miło i przyjemnie.

Gdzie pracujemy?

Pracujemy w samym sercu Wrocławia - centrala znajduje się w rynku.


Nie zwlekaj, zacznij pracę już dziś

Dołącz do nas i zostań Młodszym Specjalistą w Centrum Obsługi Klienta. Masz możliwość pracy w jednym z dwóch pionów – w Pionie Sprzedaży lub Pionie Operacyjnym.


Jakie zadania stoją przed Tobą?

 

SPRZEDAŻ

  • Kontaktujesz się z Klientami w odpowiedzi na zapytania ofertowe złożone na różnych portalach internetowych
  • Udzielasz informacji na temat oferty Banku
  • Dopasowujesz produkty do potrzeb Klientów
  • Dbasz o dobre relacje z Klientami
  • Badasz satysfakcję Klientów z obsługi

 

OPERACJE

  • Obsługujesz Klientów, którzy kontaktują się z Bankiem przez telefon, mail lub czat
  • Obsługujesz Klientów, którzy chcą zlecić dyspozycje w ramach produktów, z których korzystają w eurobanku
  • Wskazujesz i ustalasz najlepsze rozwiązania sytuacji Klientów
  • Dbasz o dobre relacje z Klientami
  • Udzielasz informacji na temat oferty Banku

Lubisz elastyczne godziny pracy?

W Pionie Sprzedaży możesz pracować od 9:00 do 19:00, od poniedziałku do piątku, a w soboty od godz. 10:00 do 18:00. Niedziele masz wolne. W Pionie Operacyjnym możesz pracować w różnych godzinach, bo obsługa Klienta odbywa się przez całą dobę, 7 dni w tygodniu.


Stawiamy na rozwój!

Zdobądź kompetencje

Średnio na jednego pracownika COK przypada 9 całodniowych szkoleń wewnętrznych w ciągu roku, prowadzonych przez trenerów pracujących wyłącznie dla naszego departamentu. Z nami doskonale poznasz zagadnienia z ogólnej wiedzy bankowej oraz produktów bankowych. Ponadto nabędziesz cenne umiejętności negocjacyjne, sprzedażowe i komunikacyjne.


Ścieżka rozwoju

Po zdobyciu doświadczenia i wiedzy potrzebnej do rozmów z Klientami, stoi przed Tobą jasno określona ścieżka rozwoju.

  • 1

    Młodszy Specjalista w zespole operacyjnym lub sprzedażowym – pracujesz na tym stanowisku po okresie szkoleń wdrożeniowych, gdy zaczynasz samodzielną pracę z Klientem.

  • 2

    Specjalista – podwyższasz swoje kompetencje dodatkowymi szkoleniami, dzięki którym obsługujesz Klienta nie tylko w zakresie informacyjnym, ale również operacyjnym, np. realizując przelewy przez telefon.

  • 3

    Starszy specjalista – znasz już wszystkie produkty, nikt i nic nie jest w stanie Cię zaskoczyć. Wykonujesz zadania o większym stopniu trudności, np. monitorując transakcje wykonywane za pomocą kart oraz utrzymując Klientów chcących odejść z Banku.

  • 4

    Ekspert – jesteś istną encyklopedią wiedzy w zakresie obsługi Klienta i oferowanych przez Bank produktów. Swoją wiedzą dzielisz się nie tylko z Klientami, ale również z pracownikami młodszymi stażem. Liderzy angażują Cię w dodatkowe zadania, które pozwalają na Twój ciągły rozwój.

Możesz zostać ekspertem nie tylko w pionie, w którym pracujesz. Oprócz doradców mających na co dzień kontakt z Klientami, pracują tu również osoby, które wspierają konsultantów w codziennych zadaniach. W ramach rekrutacji wewnętrznych możesz stać się:

  • Trenerem - możesz prowadzić szkolenia oraz dbać o wysoką jakość rozmów poprzez bieżący monitoring prowadzonych rozmów.
  • Analitykiem - posiadasz zdolności analityczne i chcesz wygenerować niejeden raport? To stanowisko jest idealne dla Ciebie.
  • Pracownikiem Centrum Hipotecznego - nic tak nie łączy jak kredyt hipoteczny. Być może obsługa kredytu w zakresie informacyjnym oraz sprzedażowym Ciebie połączy z obszarem hipotecznym.
  • Kierownikiem - masz wiele pomysłów oraz umiejętności, które sprawią, że miejsce naszej pracy będzie jeszcze lepsze? Możesz zostać kierownikiem.
  • Liderem - lubisz kontakt z ludźmi i chcesz się dzielić z innymi swoimi umiejętnościami i doświadczeniami? Być może to pod Twoim przywództwem będą pracować ludzie w naszym departamencie.

Co jeszcze możemy Ci zaoferować?

Dofinansowanie karty sportowej multisport

Preferencyjna oferta produktów bankowych

Prywatna, bezpłatna opieka medyczna

Zniżki do restauracji, kin i teatrów

Ścieżki awansu

Rekrutacja wewnętrzna

Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne

Imprezy i wyjazdy integracyjne

Lekcje języka angielskiego


Kogo szukamy?

  • Posiadasz średnie wykształcenie?
  • Chętnie się uczysz?
  • Lubisz ludzi?
  • Nie obawiasz się rozmów telefonicznych z Klientami?
  • Jesteś osobą komunikatywną, życzliwą i profesjonalną?

Odpowiedziałeś „tak” na powyższe pytania? Sprawdź nasze oferty pracy i wyślij swoje CV. Czekamy na Ciebie!

 

#MaszToCoś

Zdobądź doświadczenie pracując w rozwijającym się Contact Center

Informacja o plikach cookies

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Pliki cookies gromadzone są w celu tworzenia statystyk, które służą do optymalizacji i modyfikacji serwisu oraz jego narzędzi w celu lepszego dostosowania do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje o plikach cookies znajdziesz w polityce cookie. Zablokowanie zapisywania plików cookies na urządzeniu końcowym lub ich usunięcie możliwe jest po właściwym skonfigurowaniu ustawień przeglądarki internetowej. Więcej o blokowaniu i usuwaniu plików cookies znajdziesz w polityce cookie. Zablokowanie możliwości zapisywania plików cookies może spowodować utrudnienia lub brak działania niektórych funkcji serwisu. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie.