Potwierdzenie transakcji nigdy nie było tak proste!

Zatwierdzaj szybciej operacje zlecane w Millenecie. Wybierz Autoryzację Mobilną w aplikacji.

Autoryzacja Mobilna

to wygodna alternatywa dla H@seł SMS. Nie musisz już czekać na dostarczenie SMS-a z hasłem. Teraz każdą operację wykonywaną w Millenecie zatwierdzisz szybko i bezpiecznie jednym kliknięciem w aplikacji mobilnej.

  • bez przepisywania i czekania na SMS-y
  • wystarczy zalogować się do aplikacji i zatwierdzić operację wykonywaną w Millenecie
  • pełna kontrola wszystkich zatwierdzonych operacji
  1. 1

    Zlecasz np. przelew w Millenecie?
    Teraz zamiast przepisywać H@sło SMS, możesz zatwierdzać transakcje jednym kliknięciem w aplikacji.

  2. 2

    Zaloguj się do aplikacji
    Na wyświetlonym ekranie ze szczegółami operacji w Millenecie zatwierdź ją jednym kliknięciem.

  3. 3

    Gotowe!
    W Millenecie i w aplikacji zobaczysz potwierdzenie.

Dodatkowe korzyści

  • Większa wygoda
    Większa wygoda

    Zatwierdzanie operacji wykonywanych w Millenecie jest teraz szybsze. Gdy w Millenecie operacja czeka na zatwierdzenie, Ty logujesz się do aplikacji mobilnej i na wyświetlonym ekranie ze szczegółami operacji zatwierdzasz ją jednym kliknięciem.

  • Bezpieczeństwo
    Bezpieczeństwo

    Każdą operację zlecaną w Millenecie zatwierdzasz zawsze na jednym urządzeniu mobilnym. Ze względu na ograniczenia wynikające ze struktury wiadomości SMS, szczegóły operacji podane są w formie skróconej. Ekran zatwierdzenia operacji za pośrednictwem Autoryzacji Mobilnej oferuje wszystkie szczegóły zatwierdzanej operacji.

  • Kontrola
    Kontrola

    W każdej chwili możesz łatwo sprawdzić historię operacji zatwierdzonych za pomocą Autoryzacji Mobilnej. W aplikacji mobilnej w sekcji Ustawienia > Autoryzacja Mobilna zaprezentowana jest historia wszystkich Autoryzacji Mobilnych z ich statusem i datą wykonania.

Jak włączyć Autoryzację Mobilną?

  1. 1
    Jak włączyć Autoryzację Mobilną? -

    Wejdź w Ustawienia > Autoryzacja Mobilna

  2. 2
    Jak włączyć Autoryzację Mobilną? -

    Postępuj według wskazówek na ekranie.

  1. 1
    Jak włączyć Autoryzację Mobilną? -

    W sekcji Ustawienia zabezpieczeń wybierz Autoryzacja operacji > Autoryzacja Mobilna.

  2. 2
    Jak włączyć Autoryzację Mobilną? -

    Postępuj według wskazówek na ekranie w aplikacji mobilnej.

Pytania i odpowiedzi

  • Najważniejszą korzyścią wynikającą z Autoryzacji Mobilnej jest jeszcze większa wygoda, ale również bezpieczeństwo i pełna kontrola nad operacjami wykonywanymi w Millenecie.

    Zatwierdzanie operacji wykonywanych w Millenecie jest teraz bardziej intuicyjne. Logujesz się do aplikacji (PIN-em lub odciskiem palca) i na ekranie ze szczegółami operacji jednym kliknięciem zatwierdzasz operację.

    Każdą operację zleconą w Millenecie zatwierdzasz zawsze na jednym i tym samym urządzeniu mobilnym. Ze względu na ograniczenia wynikające ze struktury wiadomości SMS, szczegóły operacji podane są w formie skróconej. Ekran zatwierdzenia operacji za pośrednictwem Autoryzacji Mobilnej natomiast prezentuje pełen obraz szczegółów autoryzowanej operacji.

    Poza tym masz możliwość kontroli wszystkich operacji zleconych na Twoim urządzeniu. W aplikacji mobilnej w sekcji Ustawienia > Autoryzacja Mobilna zaprezentowana jest historia wszystkich Autoryzacji Mobilnych z ich statusem oraz czasem wykonania.

  • By korzystać z Autoryzacji Mobilnej, wystarczy posiadać:

    • dostęp do Millenetu ze zdefiniowanym numerem do H@seł SMS (ustanawiany podczas zakładania konta)
    • aktywną aplikację mobilną Banku Millennium na platformie Android lub iOS, która posłuży jako urządzenie do Autoryzacji Mobilnej oraz dostęp do Internetu. Sugerujemy, aby to była najnowsza, aktualna wersja aplikacji.
  • Na platformie iOS i Android.

  • Dla większości regularnych użytkowników aplikacji mobilnej Banku Millennium, aktywacja Autoryzacji Mobilnej będzie polegała jedynie na wyrażeniu zgody na zmianę narzędzia autoryzacyjnego (Autoryzacja Mobilna zamiast H@seł SMS).

    W niektórych przypadkach (np. nowi Klienci z niedawno aktywowaną aplikacją lub Klienci rzadko korzystający z aplikacji), wymagana będzie dodatkowa aktywacja Autoryzacji Mobilnej w trakcie jednego połączenia telefonicznego. Zobacz, jak włączyć Autoryzację Mobilną

  • Ze względów bezpieczeństwa, jeżeli zmiana telefonu wymagała ponownej instalacji i aktywacji aplikacji mobilnej Banku Millennium, konieczne jest ponowne aktywowanie również Autoryzacji Mobilnej. Aby aktywować Autoryzację Mobilną w aplikacji, wejdź w Ustawienia na różowym pasku w menu po lewej stronie, wybierz Ustawienia aplikacji, następnie Autoryzację Mobilną i postępuj zgodnie ze wskazówkami na ekranie.

  • Zwiń Pokaż więcej