Bankowość internetowa eurobanku

Nowoczesna strona bankowości. Korzystaj z wygodnego dostępu do swoich finansów online, kiedy tylko tego potrzebujesz.


 

Bankowość internetowa eurobanku to



Korzystaj z bankowości internetowej, po swojemu!

W bankowości internetowej eurobanku masz możliwość personalizacji serwisu zgodnie z własnymi preferencjami.

 


Bankuj online tak jak lubisz:

  • wybierz, które funkcje będą dostępne zaraz po zalogowaniu i w jakiej kolejności
  • przypisz produktom (konta, rachunki oszczędnościowym, lokaty i inne) własne nazwy
  • korzystaj z „mojego pulpitu”, gdzie znajdą się wszystkie Twoje produkty - widoczne na pierwszy rzut oka po zalogowaniu
  • przedłużaj sesję zgodnie z potrzebami kontrolując licznik informujący ile czasu pozostało do jej zakończenia
  • kontroluj kalendarz – dzięki niemu łatwo sprawdzisz oczekujące transakcje

 

Jak aktywować bankowość internetową eurobanku?


Potrzebujesz tylko... konta w eurobanku

  • 1

    Otwórz konto indywidualne przez Internet, wypełniając wniosek o konto online lub przyjdź do najbliższej placówki eurobanku. Załóż konto i zapytaj o dostęp do bankowości Internetowej

  • 2

    Podpisz umowę o usługi bankowości elektronicznej i odbierz swój unikalny identyfikator, hasło tymczasowe oraz (opcjonalnie) wybierz metodę dodatkowej autoryzacji transakcji: nowoczesny token GSM lub hasła SMS

  • 3

    Wejdź na stronę: https://online.eurobank.pl i korzystaj z wszystkich zalet bankowości internetowej eurobanku

Informacje dodatkowe

  • podczas korzystania z serwisu eurobank online polecamy korzystanie z najnowszych wersji przeglądarek: Mozilla Firefox, Google Chrome lub Internet Explorer
  • zachęcamy do zdefiniowania limitów transakcyjnych dla dyspozycji składanych w bankowości internetowej eurobanku: maksymalnej kwoty jednorazowej operacji i maksymalnej kwoty dla sumy operacji realizowanych jednego dnia

Pierwsze logowanie wymaga podania danych, które otrzymasz przy aktywowaniu dostępu do serwisu eurobank online

  • 1

    Wejdź na stronę: https://online.eurobank.pl

  • 2

    Podaj 9-cyfrowy login

  • 3

    Wprowadź hasło tymczasowe. Pamiętaj: hasło tymczasowe jest ważne tylko 60 dni


 

Problem z logowaniem


Masz problem z zalogowaniem się do bankowości internetowej eurobanku?

Większość problemów związanych z dostępem do bankowości internetowej możesz rozwiązać samodzielnie i w krótkim czasie. Wystarczy, że prawidłowo uzupełnisz dane w formularzu, a już po kilku minutach otrzymasz SMS z przypomnieniem identyfikatora do bankowości internetowej, nowym tymczasowym hasłem logowania do logowania lub informacją o odblokowaniu dostępu.


Autoryzacja

Aby skorzystać z systemu odblokowania, musisz użyć tokena GSM lub haseł SMS oraz mieć zarejestrowany w eurobanku numer swojego telefonu komórkowego. Jeżeli nie korzystasz z tokena GSM albo haseł SMS skontaktuj się z naszym konsultantem pod numerem 19 000 (koszt wg taryfy operatora) lub przyjdź do najbliższej placówki.

 

Jeśli nie podałeś/-aś w eurobanku swojego numeru telefonu komórkowego – odwiedź nas w placówce.

Jak działa odzyskiwanie loginu, hasła lub dostępu do bankowości internetowej?

  • 1

    Wypełniasz formularz

  • 2

    Podane przez Ciebie dane są weryfikowane przez eurobank

  • 3

    Wysyłamy do Ciebie SMS z identyfikatorem, hasłem tymczasowym lub informacją o odblokowaniu dostępu

Rozwiązywanie problemów z logowaniem


Zapomniałeś jaki jest Twój identyfikator?

Nie pamiętasz swojego hasła?

Utraciłeś hasło tymczasowe, przesłane przez eurobank?

Dostęp do eurobank online został zablokowany
(np. przez 3-krotne podanie nieprawidłowych danych do logowania)

Sprawdź czy masz aktualne oprogramowanie


 

Czym jest Token GSM?


Token GSM to aplikacja, która po zainstalowaniu w telefonie komórkowym umożliwia generowanie kodów jednorazowych wykorzystywanych do logowania oraz autoryzacji operacji zlecanych przez Ciebie w bankowości internetowej eurobanku.


Token GSM można zainstalować na większości obecnie używanych telefonów komórkowych. W przypadku urządzeń mobilnych z systemem operacyjnym Android, iOS lub Windows Phone Token GSM jest zintegrowany z aplikacją mobilną eurobanku. W przypadku urządzeń korzystających z Java Token GSM jest samodzielną aplikacją.

Po instalacji Tokena GSM należy ustawić dla niego numer PIN (od 4 do 8 cyfr). Po wpisaniu prawidłowego numeru PIN aplikacja wyświetli zawsze tę samą kartę do gry. Jeśli zostanie wyświetlona inna karta niż zwykle, najprawdopodobniej został podany błędny numer PIN.

Jak autoryzować operację w bankowości internetowej eurobanku przy pomocy Tokena GSM

  • 1

    Uruchom aplikację Token GSM lub moduł Token w aplikacji mobilnej eurobanku na swoim telefonie

  • 2

    Wpisz swój numer PIN do aplikacji

  • 3

    Wpisz w Token GSM numer identyfikujący operację, wyświetlany w bankowości internetowej eurobanku

  • 4

    Zweryfikuj i potwierdź skrócone dane wykonywanej operacji, wyświetlone na Twoim telefonie

  • 5

    Wpisz 6-cyfrowy kod wygenerowany przez Token GSM w bankowości internetowej eurobanku

  • 6

    I gotowe, operacja została autoryzowana!


 

Czym są Hasła SMS?


Hasła SMS to krótkie wiadomości tekstowe służące do bezpiecznej autoryzacji operacji w bankowości internetowej eurobanku. Są one wysyłane na numer telefonu komórkowego podany w banku i zawierają opis dyspozycji oraz hasło do jej autoryzacji.


Jak autoryzować operację zleconą w bankowości internetowej za pomocą hasła SMS?

  1. Porównaj czy opis autoryzowanej dyspozycji wyświetlony w bankowości internetowej jest zgodny z opisem dyspozycji przesłanym w treści SMS
  2. Jeżeli opisy dyspozycji są zgodne, potwierdź operację wpisując 6-cyfrowe hasło przesłane w treści SMS.


Jakie są limity operacji autoryzowanych hasłami SMS ?

Dla metody autoryzacji jaką są hasła SMS maksymalny limit operacji (pojedynczej operacji oraz limit dzienny) wynosi 20 000 PLN.


Zalety Haseł SMS


Jak aktywować hasła SMS?

Aby zacząć korzystać z haseł SMS, musisz posiadać w banku zarejestrowany polski numer telefonu komórkowego. Numer telefonu, na który będą przychodzić hasła SMS, możesz w dowolnej chwili zarejestrować oraz zmienić.

Zarejestruj numer telefonu i aktywuj hasła SMS

  • 1

    W placówce eurobanku w trakcie rozmowy z doradcą

  • 2

    Telefonicznie pod numerem 19 000 (koszt wg taryfy operatora)

Pamiętaj: Od momentu aktywacji usługi wszystkie operacje w bankowości internetowej eurobanku wymagające dodatkowej autoryzacji będą już zatwierdzane przez Ciebie hasłami SMS.



Jak bezpiecznie korzystać z haseł SMS?


Pamiętaj, aby przed wprowadzeniem hasła SMS w serwisie eurobank online porównać treść otrzymanego z banku SMSa z opisem autoryzowanej dyspozycji wyświetlonym w bankowości internetowej eurobanku.


Przykładowa treść komunikatu wraz z opisem autoryzowanej operacji wyświetlona w bankowości internetowej eurobanku
:

przyklad_hasla_sms.png


Treść SMSa z hasłem wygenerowanym dokładnie dla tej transakcji
:

sms.jpg


W przypadku różnic pomiędzy informacją wyświetloną w bankowości internetowej a przesłanym SMS-em nie potwierdzaj operacji, tylko niezwłocznie skontaktuj się z eurobankiem, dzwoniąc pod numer infolinii 19 000 (koszt wg taryfy operatora).


Zobacz także



 

Pytania i odpowiedzi


  • 1. Co wyróżnia serwis bankowości internetowej eurobank online?

    Projektując serwis eurobank online, chcieliśmy, aby był on użyteczny, nowoczesny, spójny z serwisem informacyjnym, a także dostępny niezależnie od urządzenia, którym posługują się Klienci. Skupiliśmy się na tym, aby najważniejsze informacje i operacje były zawsze „pod ręką”. Nowe funkcjonalności oraz usprawnienia wprowadzamy w taki sposób, aby umożliwić Klientom szybką adaptację i bezproblemową realizację najczęstszych operacji. Serwis dopasowuje się do ekranu urządzania, którego w danym momencie używa Klient, niezależnie czy jest to komputer stacjonarny, laptop, tablet, czy telefon. Naszym celem jest zapewnienie Klientom takiej samej jakości i schematów obsługi operacji, niezależnie od wykorzystywanego urządzenia. Stale pracujemy nad rozwojem serwisu eurobank online, aby korzystanie z niego było jeszcze wygodniejsze.

  • 2. Jakie są wymagania techniczne pozwalające na prawidłowe działanie obecnego serwisu?

    Aby korzystać z nowego serwisu zalecamy jedynie używanie najnowszej wersji jednej z rekomendowanych przeglądarek. Na urządzeniach typu komputer stacjonarny lub laptop rekomendujemy najnowsze wersje przeglądarek: Chrome, Firefox, Internet Explorer. Do korzystania z serwisu na urządzeniach mobilnych (tablet, telefon) z systemem Android zalecamy przeglądarkę Chrome lub natywną przeglądarkę oznaczoną „Internet”, przeglądarkę Safari dla urządzeń z systemem iOS oraz Internet Explorer dla urządzeń z systemem Windows Phone. Pamiętaj o zachowaniu zasad bezpieczeństwa.

  • 3. Kto może korzystać z serwisu eurobank online?

    Z serwisu eurobank online może korzystać każdy Klient, który podpisał z eurobankiem Umowę o świadczenie usług Bankowości Elektronicznej i aktywował kanał Bankowości Internetowej. Jeśli nie masz jeszcze Konta w eurobanku z dostępem przez Internet, złóż wniosek klikając tutaj.

  • 4. Czy mogę korzystać z serwisu eurobank online na telefonie i tablecie?

    Tak, serwis eurobank online dostępny pod adresem: https://online.eurobank.pl jest dostosowany do wszystkich urządzeń typu: komputer, tablet, telefon.


Dowiedz się więcej

 
  • Dokumenty do pobrania

    Nazwa dokumentu Od kiedy obowiązuje Pobierz / Drukuj

    Regulamin świadczenia Usług Bankowości Elektronicznej dla osób fizycznych (pdf)

    22-09-2018 r.

    Przewodnik po bankowości elektronicznej (pdf)

    22-09-2018 r.

    wzór umowy o prowadzenie konta dla osób fizycznych, kartę płatniczą i usługi bankowości elektronicznej - obowiązuje od 04.08.2018 r. (pdf)

    03-08-2018 r.

    regulamin doładowań telefonów - obowiązuje od 25.05.2018 r. (pdf) (pdf)

    25-05-2018 r.

    zasady bezpieczeństwa bankowości internetowej i telefonicznej - obowiązujące od 18.05.2018 r. (pdf) (pdf)

    18-05-2018 r.

    Zasady rozpatrywania reklamacji w Euro Banku S.A. (pdf)

    10-01-2017 r.

    Regulamin drugiej edycji Promocji „płać telefonem” (pdf)

    01-08-2016 r.

    Historia zmian dokumentów

    Zobacz dokumenty archiwalne
Informacja o plikach cookies

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Pliki cookies gromadzone są w celu tworzenia statystyk, które służą do optymalizacji i modyfikacji serwisu oraz jego narzędzi w celu lepszego dostosowania do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje o plikach cookies znajdziesz w polityce cookie. Zablokowanie zapisywania plików cookies na urządzeniu końcowym lub ich usunięcie możliwe jest po właściwym skonfigurowaniu ustawień przeglądarki internetowej. Więcej o blokowaniu i usuwaniu plików cookies znajdziesz w polityce cookie. Zablokowanie możliwości zapisywania plików cookies może spowodować utrudnienia lub brak działania niektórych funkcji serwisu. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie.