Aplikacja mobilna eurobanku

Cały bank w zasięgu... kciuka. Korzystaj z konta, uruchamiaj nowe produkty, znajduj placówki i bankomaty – wszystko w jednej aplikacji.


 

Aplikacja mobilna eurobanku to




 

Pobierz aplikację mobilną eurobanku


Aplikacja mobilna dostępna jest na urządzenia mobilne z systemem operacyjnym Android min. wersja 5.0 oraz iOS min. wersja 10.
app.png

 

Jak aktywować aplikację mobilną eurobanku?


Świetnie, zatem wystarczą 3 kroki

  • 1

    Pobierz aplikację mobilną z App Store lub Google Play i zainstaluj ją na Twoim urządzeniu

  • 2

    Aktywuj aplikację podając 9-cyfrowy identyfikator do bankowości internetowej, numer PESEL oraz jednorazowe hasło sms

  • 3

    Ustal PIN od 4 do 8 cyfr i zaloguj się do Twoich finansów

Nie szkodzi, po prostu najpierw załóż konto

  • 1

    Przyjdź do najbliższej placówki, załóż konto w pełni i podpisz umowę o usługi bankowości elektronicznej

  • 2

    Pobierz aplikację mobilną z App Store lub Google Play i zainstaluj ją na Twoim urządzeniu

  • 3

    Aktywuj aplikację podając 9-cyfrowy identyfikator do bankowości internetowej, numer PESEL oraz jednorazowe hasło sms

  • 4

    Ustal PIN od 4 do 8 cyfr i zaloguj się do Twoich finansów


 

Token GSM a nowa aplikacja mobilna


Aby korzystać z tokena GSM jako formy potwierdzania operacji w bankowości internetowej musisz posiadać aktywną starszą wersję aplikacji. Dotychczasowa aplikacja mobilna pozostaje nadal aktywna. Możesz jednocześnie posiadać aktywną starą i nową wersję aplikacji mobilnej.


Starą wersję aplikacji możesz pobrać z:



Jeśli chcesz korzystać tylko z nowej wersji aplikacji mobilnej możesz zmienić formę potwierdzania operacji w bankowości internetowej na hasła sms.

Zmień metodę autoryzacji operacji w bankowości internetowej na hasła sms

  • 1

    Zaloguj się do bankowości internetowej

  • 2

    W sekcji ustawienia zmień zabezpieczenie

Lub udaj się do najbliższej placówki: znajdź najbliższą placówkę


Zobacz także


 

Pytania i odpowiedzi


  • 1. Co mam zrobić, by uruchomić aplikację mobilną?

    1. Pobierz aplikację mobilną z App Store lub Google Play i zainstaluj ją na swoim urządzeniu
    2. Aktywuj aplikację podając 9-cyfrowy identyfikator do bankowości internetowej, numer PESEL oraz jednorazowe hasło sms
    3. Ustal PIN od 4 do 8 cyfr i zaloguj się do Twoich finansów

  • 2. Skąd mogę pobrać aplikację eurobank mobile?

    Aplikację możesz pobrać ze sklepu z aplikacjami dostępnego z Twojego telefonu lub tabletu. Są to:

    • Google Play – jeżeli korzystasz z urządzeń z systemem Android,
    • App Store – jeżeli korzystasz z urządzeń z system iOS (iPhone, iPad).
    • Windows Phone Store – jeżeli korzystasz z urządzeń z systemem Windows Phone.

  • 3. Jak przebiega instalacja aplikacji?

    Instalacja aplikacji jest bardzo prosta, przebiega w dużej mierze automatycznie, podobnie jak instalacja innych aplikacji.

  • 4. Czy od razu po instalacji aplikacji mogę z niej korzystać?

    Aby w pełni korzystać z aplikacji, konieczna jest jej aktywacja. Bez aktywacji możesz przetestować DEMO aplikacji oraz funkcję lokalizacji placówek/bankomatów, kontaktu z eurobankiem i zakładkę społecznościową.


Dowiedz się więcej

 
  • Dokumenty do pobrania

    Nazwa dokumentu Od kiedy obowiązuje Pobierz / Drukuj

    Regulamin świadczenia Usług Bankowości Elektronicznej dla osób fizycznych (pdf)

    22-09-2018 r.

    Przewodnik po bankowości elektronicznej (pdf)

    22-09-2018 r.

    Klauzula informacyjna - bankowość mobilna (pdf)

    22-09-2018 r.

    zasady bezpieczeństwa bankowości internetowej i telefonicznej - obowiązujące od 18.05.2018 r. (pdf) (pdf)

    18-05-2018 r.

    Regulamin drugiej edycji Promocji „płać telefonem” (pdf)

    01-08-2016 r.

    Historia zmian dokumentów

    Zobacz dokumenty archiwalne

Nota prawna

Aplikacja mobilna wymaga aktywacji, jest dostępna dla kont osobistych z dostępem do bankowości internetowej [usługa bankowości elektronicznej]. Szczegóły oferty, w tym Przewodnik po Bankowości Elektronicznej zawierający informacje o wymaganych systemach operacyjnych na urządzeniach mobilnych oraz informacje o aktualnym oprocentowaniu konta, opłatach i prowizjach są dostępne na www.eurobank.pl oraz w placówkach Banku.

Nazwa wskazana w nawiasie kwadratowym stanowi nazwę usługi reprezentatywnej w rozumieniu Wykazu Usług Reprezentatywnych.

Informacja o plikach cookies

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Pliki cookies gromadzone są w celu tworzenia statystyk, które służą do optymalizacji i modyfikacji serwisu oraz jego narzędzi w celu lepszego dostosowania do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje o plikach cookies znajdziesz w polityce cookie. Zablokowanie zapisywania plików cookies na urządzeniu końcowym lub ich usunięcie możliwe jest po właściwym skonfigurowaniu ustawień przeglądarki internetowej. Więcej o blokowaniu i usuwaniu plików cookies znajdziesz w polityce cookie. Zablokowanie możliwości zapisywania plików cookies może spowodować utrudnienia lub brak działania niektórych funkcji serwisu. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie.